А чому так дешево? Що дозволяє бюджетним авіакомпаніям знижувати тариф?

Бюджетні авіакомпанії - це дуже прибутковий бізнес. Лідируючі позиції в Європі зайняли EasyJet і Ryanair, а вже потім йшли BritishAirways та інші гіганти... Не дарма авіакомпанії так щедро розміщують цю інформацію на своїх сайтаx... Залучаючи низькою початковою вартістю - авіакомпанія отримує клієнта, який вибере її другий раз, навіть Не порівняти ціну з конкурентом, розповість друзям і т.д...

1. літаки

Це використання однотипного парку нових літаків в максимальній компоновці салону. Відстань між кріслами менше, спинка не завжди відкидається. Весь салон виконаний в компонуванні економ -класу.

Щоб максимально знизити операційні витрати в аеропорту посадка проводиться у вільному порядку, місце в посадковому талоні не вказано.

Які літаки?

Найбільший лоу -кост Європи Ryanair має в своєму парку 286 нових   Літаків одного типу - Боїнг 737-800. Середній вік літаків 3.8 року.

EasyJet - 182 літака Airbus A319 і А320. Вік 4 роки.

WizzAir - 34 літаки, вік 3.3 року.

Для порівняння один з провідних українських авіаперевізників Аеросвіт має 22 вживаних літака, середній вік флоту 19.3 року.

Салони літаків:

Найжахливіший у Raynair - викликає зовнішня реклама, постійна аудиореклама під час польоту, лотереї і т.д.:

Cebu Pacific Сінгапур - Маніла. Тут під час польоту теж проводилася лотерея з трьома питаннями в салон. Вперше таке бачив. Радісні вигуки і оплески під час відповіді на питання бортпровідників.

Використання тільки нових літаків дозволяє знизити витрати на їх обслуговування і використовувати цілодобово практично в режимі нон -стоп.

Як тільки літак мало застаріває - його продають українцям / росіянам і т.д...

Ось приклад: літак побував в руках British Airways, EasyJet, потім був переданий Дніпроавіа, зараз літає під лівреях Аеросвіт:

2. Аеропорти.

Зазвичай лоу -кост використовуються віддалені другорядні аеропорти, що дозволяє знизити аеропортові збори і ціну на квиток.

Однак для мандрівника розташування віддалене розташування аеропорту може бути і плюсом, все залежить від маршруту. Зазвичай аеропорти невеликі, затишні, все що потрібно є. Часто другорядними аеропортами стають переобладнані військові бази ( Любек, Меммінген).

І тільки одне виключення з правил - це Київ, тут бюджетний перевізник літає прямо з центру міста з аеропорту Жуляни завдяки політиці держави, яке намагаються витіснити конкурента з ринку, зараз там тільки будується новий термінал.

Автобус Скваста -Стокгольм, в дорозі 1,5 години, вартість в одну сторону 25 євро, втім у Швеції все дорого.

3. Пунктуальність і стикування (транзитні).

Літак під'їжджає безпосередньо до терміналу, тобто відсутня необхідність в автобусі, що також збільшує швидкість обслуговування рейсу і знижує вартість.

Лоукост-компанії у своїх бортових журналах хваляться найнижчим показником затримки рейсу і кілька разів я чув інформаційне повідомлення від КВС про те, що "сьогодні ми прилетіли на 15 хвилин раніше розкладу ".

Ось на одному з банерів в салоні зазначено, що Ryanair перша в Європі по самому малому відсотку втрати багажу. Найменший відсоток затримок і скасувань рейсів. Звичайно, бувають і суттєві затримки, але вони бувають у всіх авіакомпаній, просто у випадку з лоукостом треба бути готовим, що свою проблему треба вирішувати самому - це розумний ризик.

Робочий тиждень.

Найнижча вартість у будні дні, в п'ятницю і вихідні дорожче, немає знижок в свята. Але це прогнозовані чинники. При плануванні подорожі, все можна врахувати. І, природно, тариф зростає в міру наближення до дати польоту. На особистому досвіді найнижча вартість відзначається за 1,5-2,5 місяці до дати вильоту.

Маршрутна мережа.

Величезна! Великі міста пов'язані іноді декількома авіакомпаніями до 5-6 рейсів на день. Відповідно, наприклад рейс в 6 ранку можна купити в рази дешевше вечірнього. тарифи дуже гнучкі.

Дуже важливо: зазвичай бюджетні авіакомпанії НЕ гарантують стикувань рейсів, не продають наскрізних маршрутів з 2ма - 3мя сегментами навіть на свої рейси. Вони вправі змінити розклад і якщо у вас наступний літак через 2 години, а ви запізнилися, то ніхто вам нічого не винен в цій ситуації.

Загальні правила стикувань:

- Ви купуєте квиток з пункту А в С з транзитом в Б на бланку однієї авіакомпанії (є варіант, що рейси можуть виконаються різними авіакомпаніями згідно з угодою між ними, головне єдиний квиток на весь маршрут). У разі проблем з одним із сегментів авіакомпанія надасть вам варіанти зміни маршруту.

- Ви купуєте два окремих квитка А -Б і Б- З одного або різними авіакомпаніями. У цьому випадку всі відповідальність за своєчасне прибуття до вильоти другого рейсу лежить тільки на вас.

4. З чого складається вартість квитка?

Якщо при купівлі квитка в небюджетної авіакомпанії ви бачите дві цифри: власне тариф + збори аеропортів, то у лоукостів ви бачите масу цифр, в яких з першого разу не завжди просто розібратися, АЛЕ лише розібравшись, ви отримаєте максимум переваг за мінімальну ціну.

- Ціна квитка - тільки вартість перевезення, в рекламі часто вказується без такс і зборів.

- Реєстрація ( сheck - in) - реєстрація в аеропорту коштує 5-20 євро, реєстрація в інтернеті 0-5 євро. Зазвичай реєстрація на рейс можлива за 7-14 днів до вильоту в інтернеті.

ВАЖЛИВО: у разі якщо ви не громадянин Євросоюзу / НЕ громадянин країни призначення вам необхідно підійти на стійку реєстрації навіть у разі пройденої онлайн -реєстрації для проходження перевірки наявності у вас валидной візи.

Про це написано на посадковому талоні після роздруківки його з інтернету.

- Багаж:

- Ручна поклажа - hand luggage: завжди безкоштовно, АЛЕ з певними обмеженнями: це тільки 1 місце вагою 7 - 10кг і габарити 55х20х40. На практиці - це звичайний рюкзак до 35-40 літрів НЕ напаковані під зав'язку габаритними речами. Якщо у представника авіакомпанії виникнуть підозри, то вас попросять зважити рюкзак або сумку, і в разі переваги попросять здати його у вигляді зареєстрованого багаж, в аеропорту це зазвичай коштує додаткові 20-40 євро.

Іноді при посадці співробітник авіакомпанії / аеропорту перевіряє ручну поклажу вдруге. І якщо в літак ви йдете з двома сумками замість однієї - вам все одно доведеться здати другу сумку в багаж, але заплативши вже 50-80 євро в посадковому гейті.

- Багаж, який потрібно здавати - check - in baggage: завжди платно ! При первинному бронюванні авіаквитка ця опція коштує 6-20 євро за 1 сумку. Якщо ви потім вирішили щось везти, то можна в існуючу бронювання додати багаж онлайн, коштує це вже 10-25 євро. В аеропорту це обійдеться в 20-40 євро за 1 сумку до 20кг.

- Перевага. Якщо ваш багаж переважив 15 - 20 - 32кг (залежно від авіакомпанії), то кожен кг обійдеться вам від 8 до 30 євро. Кілька кг переваги можна дешевше купити в онлайні при первинній покупці квитка, АЛЕ значний усвідомлений порався повністю може нівелювати різницю у вартості в порівнянні з небюджетної авіакомпанією, яка може закрити очі на перевагу в 5-7 кг.

У WizzAir - Україна 1 місце безкоштовно Реєстрованого багажу складає 32кг. Це поширюється на рейси до / з України. Це найкращий бонус. Ні у одного з звичайних авіаперепозвічков в Європі я не бачив цифри 32кг, зазвичай 20-25.

Однак у WizzAir Угорщина 1 місце багажу потрібно купувати, але його максимальна вага також становить 32 кг замість звичайних 15-20.

- Спортивне спорядження також оплачується окремо.

Обов'язково уважно прочитайте правила авіакомпанії на їх сайті. Важливо зрозуміти схему в загальному: чим краще ви подумали і все заплатили заздалегідь в інтернеті - тим дешевше вийде. Якщо ви подумали потім, але перед вильотом і купили доп.опціі в інтернеті - вийде трохи дорожче. В аеропорту ви заплатите максимальну ціну.

Авіакомпанія BritishAirways порівняла перелік послуг у порівнянні з лоукосамі у себе на сайті. Звичайно тут деякі ціни трохи завищені, проте в цілому створюється враження, що лоукости - це навіть дорожче.

5. Додаткові послуги:

- Вибір місця при покупці: +3-10 євро

- Послуга " priority boarding " дозволяє вам першим пройти на посадку і зянять місце, вартість 10-15 євро.

- Додаткове місце для ніг в аварійному ряду або перших рядах обійдеться в 10-20 євро.

- Страховка: +10-15 євро.

- Харчування на борту завжди Патна

- Ще під час бронювання спливають всякі додаткові збори: "екологічний donation ", передплата на " щось там", покупка travel bag... Іноді ці пункти необхідно вручну відключити, будьте уважні !

- " WizzAir Xclusive Club " - вартість внеску 35 євро на рік, економить до 10 євро на 1 сегменті для всіх компаньйонів, хто летить в одному бронюванні з членом клубу.

6. Оплата:

- Продаж квитком здійснюється тільки на сайті авіакомпанії, квиток не продаються в туристичних агентствах.

- При оплаті карткою рівня Classic або MasterCard вони зазвичай беруть комісію 5-15 євро за транзакцію. При цьому EasyJet НЕ бере комісію при оплаті карткою Visa Electron!

- WizzAir бере комісію за оплату будь карткою, але й тут є вихід.

- Банківський переказ дозволяє заощадити до 5 євро на кожному сегменті при оплаті авіаквитків WizzAir в Україні.

***************************************************************

Бюджетні авіакомпанії: Як літати безкоштовно?
Є два підходи до подорожей: заплатити один раз по система "все включено" або заплатити в 2-3 рази менше за необхідні вам опції. Другий варіант істотно дешевше, однак уникнути зайвих хвилювань і головного болю вам допоможе тільки ваша ретельна підготовка перед поїздкою

Три типу бюджетних авіакомпаній
Представниками першого типу бюджетних авіакомпаній в Європі є Ryanair. WizzAir є перебуває в проміжку між нижчою і середньої групою

А чому так дешево? Що дозволяє бюджетним авіакомпаніям знижувати тариф?
Бюджетні авіакомпанії - це дуже прибутковий бізнес. Лідируючі позиції в Європі зайняли EasyJet і Ryanair, а вже потім йшли BritishAirways та інші гіганти