Бронювання авіаквитків на нашому сайті

Щоб забронювати авіаквиток, задайте параметри пошуку на головній сторінці - напрямок, дати, пасажири і клас бронювання.

Наш сайт порівняє ціни авіаквитків по всім доступним за обраним маршрутом авіакомпаніям і покаже місця проведення гри від дешевих до дорогих.

Скористайтеся фільтрами щоб швидко знайти той варіант перельоту, який Вам буде найбільш зручним. Для зручності варіанти відразу будуть згруповані в вкладки: всі перельоти, прямі рейси, на сусідні дати +/- 3 дні.

За допомогою фільтрів Ви можете відібрати кращі варіанти перельотів за наступними критеріями:

Пересадки: Прямі рейси, Не більше однієї пересадки, Короткі пересадки (до 2-х годин), Комфортні пересадки (до 4-х годин). 
Час: Можна вибрати вильоту і прильоту рейсів, а також час у дорозі на кожному з польотних ділянок. 
Авіакомпанії: Вибір необхідної авіакомпанії. 
Багаж: Можна відобразити тарифи з або без багажу по кожному з ділянок маршруту. 

У таблиці кращих варіантів перельотів в першому ряду відображаються ціни на перельоти без пересадок, у другому ряду - ціни на перельоти з пересадками. Якщо клікнути на вартість - відобразиться варіант, доступний до бронювання. 

Над вартістю варіанти перельоту може відображатися іконка багажу і сума доплати за багаж, якщо він не включений за умовами мінімального тарифу. Також можна додати багаж та інші послуги на етапі заповнення даних пасажира. 

Виберіть кращий варіант перельоту і перейдіть на сторінку оформлення замовлення, на якій має бути вказано прізвища та імена пасажирів на латиниці, дату народження, номер паспорта.

Обов'язково пишіть прізвище та ім'я так як це зазначено в паспорті. Якщо номер паспорта і дату народження ще можна замінити в готовому замовленні, то ім'я і прізвище - немає. Тому рекомендуємо уважно заповнювати ім'я і прізвище пасажирів (як в паспорті).

Крім паспортних даних пасажирів, обов'язковими полями при бронюванні є телефон і email. Після завершення бронювання на email приходить підтвердження з маршрутом і номером замовлення. Також на email прийде повідомлення про крайню дату оплати замовлення, якщо він тільки заброньовано і ще не оплачений.

На телефон можуть приходити повідомлення про зміни або інші важливі повідомлення від авіакомпаній, тому ми рекомендуємо вказувати мобільний номер телефону. Також при бронюванні обов'язковими полями є адреса електронної пошти та номер контактного телефону замовника. 

Після натискання кнопки «Бронювати» буде завершено бронювання і просвоен номер замовлення (PNR) з бази даних перевізника. Нижче буде запропонована посилання для входу в особистий кабінет управління замовленням. В особистому кабінеті будуть доступні всі варіанти оплати замовлення та інші корисні сервіси. 

Якщо замість кнопки «Бронювати» відображається кнопка з написом «Перейти до оплати» означає замовлення можна забронювати тільки після оплати. У цьому випадку на наступній сторінці будуть запропоновані варіанти оплати:

  • платіжного сервісу Liqpay - Компанії, Приват24, MasterPass, VISA Checkout.
  • оплата з Віртуального депозиту - його можна поповнити будь-якими способами (в тому числі готівкою або безготівково)

Після оплати квитки оформляються автоматично і приходять на email вказаний в замовленні.

Після завершення бронювання ви отримаєте лист-підтвердження по електронній пошті з деталями замовлення і посиланням для доступу в особистий кабінет.

Якщо замовлення заброньовано без оплати -то про крайній термін оплати авіаквитків ми повідомимо вас по електронній пошті, а також в sms-яке повідомлення, як тільки він буде встановлений авіакомпанією. Як правило повідомлення про крайню дату оплати замовлення приходить на email відразу, а встановлений авіакомпанією термін дії замовлення - протягом години з моменту бронювання.

Зверніть увагу, що зазначений в повідомленні термін може бути скорочений на вимогу авіакомпанії, в цьому випадку на вашу пошту може прийти нове повідомлення.

 Чи можливо забронювати авіаквиток просто зателефонувавши по телефону?

Наші фахівці не бронюють авіаквитки по телефону. У разі якщо є труднощі з вибором перельоту і / або бронюванням потрібного варіанту - ми постараємося допомогти Вам вибрати або забронювати необхідний варіант перельоту на нашому сайті. Якщо варіант перельоту, з яких-небудь причин не представлений на нашому сайті або недоступний до бронювання - вишліть польотні дані і ми постараємося допомогти знайти необхідне.

 Чи потрібно оформляти квиток для немовляти і чи є він безкоштовним?

Квитки для немовлят оформляються тільки в одному замовленні з супроводжуючими їх дорослими. Оформлення авіаквитка на немовляти в окремому замовленні неможливо технічно. Ціна на квиток немовляти як правило складає 10% від тарифу дорослого пасажира.

 Яка максимальна кількість пасажирів можна включити в один замовлення?

В одне замовлення ви можете вписати не більше 9 пасажирів, включаючи дорослих і дітей від 2 до 12 років. Немовля не може здійснювати переліт без дорослого, тому кількість немовлят до 2 років без надання окремого місця не може перевищувати кількість дорослих пасажирів.

Але, зверніть увагу - чим менше пасажирів вибрано в запиті на пошук - тим вище ймовірність забронювати дешеві авіаквитки, за найнижчими тарифним класів (тому що кількість найдешевших місць на рейсі завжди обмежена авіакомпанією з комерційних міркувань).

 Чи можна оформити на сайті квиток з молодіжної знижкою?

На сайті є можливість оформлення квитків для чотирьох типів пасажирів: дорослий, молодь від 12 до 24 років, дитина від 2 до 12 років, і немовля до 2 років. Тому якщо ви молодь або студент - у вас великі шанси знайти квитки дешевше. Перевізники, які надають молодіжні / студентські тарифи:


та інші...

Пенсійні знижки дуже рідко надаються перевізниками. Ви можете звернутися безпосередньо в авіакомпанію для того, щоб уточнити про дану можливості щодо вашої поїздки.

 Як перевірити, що бронь існує в базі авіакомпанії?

Для перевірки бронювання вам необхідно звернутися в колл-центр авіакомпанії з номером броні (або датою вильоту, номером рейсу і прізвищем пасажира), або перевірити її на офіційному сайті авіакомпанії. Однак майте на увазі, що на сайтах деяких авіакомпаній можна переглядати тільки замовлення, зроблені безпосередньо на даних сайтах.

Також можна використовувати для перевірки сайти систем бронювання, в залежності від того, в якій системі оформлена ваша броня:

Звертаємо вашу увагу на те, що кожна авіакомпанія може мати свій внутрішній номер замовлення, відмінний від номера замовлення в системі бронювання. В цьому випадку треба запитати у нашої підтримки номер замовлення (PNR) в базі даних авіакомпанії.

 Як скасувати неоплачену бронь?

Ваше замовлення анулюється автоматично після закінчення терміну "Дійств. До:", який вказаний в особистому кабінеті, а також в електронному листі-повідомленні про термін оплати з даними замовлення. Однак, якщо ви хочете зробити нову бронь, особливо на рейс тієї ж авіакомпанії, або просто хочете звільнити місця, які зможуть викупити інші пасажири, ви можете анулювати бронь в особистому кабінеті.Або зателефонувати в нашу службу підтримки клієнтів за номером +38 044 393 22 33 і попросити зняти бронь за номером замовлення. Також можна відправити запит на зняття броні по email: avia@ifly.ua, вказавши причину звернення «Ануляція» і номер замовлення, який необхідно скасувати. 
 Звертаємо увагу на те, що дані умови відносяться саме до замовлень, по яких не було оформлено авіаквиток.

 Чи потрібно скасовувати однакові замовлення?

Так, вам потрібно скасувати зайве бронювання. Майже всі авіакомпанії вимагають анулювати обидві броні, якщо їх система виявляє замовлення на одних і тих же пасажирів на теже рейси в деяких випадках навіть в межах двох днів.

Іноді авіакомпанії, знайшовши однакові замовлення, можуть анулювати місця і в броні з виписаними квитками, тому будьте уважні і не допускайте наявності дублюючих бронею. 
Наша система контролю не дозволить повторно оплатити і випустити квитки на однакові рейси лоу-кост авіакомпаній, а також не дозволить забронювати більше трьох однакових рейсів на одного і того ж пасажира, навіть якщо попередні були анулювання з різних причин.