Новости → У Lufthansa скоротилися продажі квитків через системи GDS

Обсяг бронювання квитків групи авіакомпаній Lufthansa, куди крім однойменного перевізника входять Austrian Airlines, Brussels Airlines і Swiss, через глобальні дистрибутивні системи (GDS) в Європі скоротився на 16,1% за перші два тижні вересня. Про це повідомляє видання Tnooz з посиланням на потрапив в його розпорядження конфіденційність доповідь, підготовлений для керівництва одного з розробників GDS - компанії Sabre. У той же час загальний показник по всіх аналізованих авіакомпаніям за цей період покращився на 1,4%. У доповіді наголошується, що основну вигоду від зниження обсягів продажів німецького холдингу через GDS отримали його конкуренти - авіакомпанії Air France, British Airways, Scandinavian Airlines (SAS), Alitalia і United Airlines.

Показники Lufthansa Group погіршилися через рішення щодо оподаткування збором в 16 євро продажу своїх послуг через посередників Sabre, Travelport і Amadeus (вступило в силу 1 вересня). У перший тиждень цього місяця падіння по всій групі в порівнянні з аналогічним періодом минулого року склало 12,9%, а потім цей показник просів ще сильніше - до 19,2%.

Крім того, відома і частина напрямків, на яких впав обсяг бронювання квитків. Йдеться в тому числі про одних з основних маршрутів групи: Берлін-Цюріх, Лондон-Відень, Франкфурт-Нью-Йорк. Що стосується європейських напрямків в цілому, то обсяг продажів квитків Lufthansa Group найбільш помітно скоротився на перельоти до Греції (33,8%), Швеції (47,1%) і Швейцарії (41,6%). Згідно з даними по США погіршення показників склало 24,8%. Sabre прогнозує, що до кінця року загальне скорочення обсягів продажів складе 11,0%.

Втім, дані Sabre не дозволяють зробити точних висновків, так як поки неясно, наскільки зріс обсяг бронювання квитків через власні сайти групи. Саме на це розраховував холдинг, вводячи збори для операторів дистрибутивних систем. Тим більше що сама Lufthansa Group ці дані заперечує. Як передає Travel Weekly з посиланням на представника холдингу, сьогодні немає ніяких істотних змін в загальній ситуації з бронювання в межах групи і всі показники знаходяться в рамках прогнозованих. У той же час в Lufthansa Group підкреслили, що погіршення показників може бути пов'язано зі страйком, що пройшла в першій половині вересня.

Як повідомлялося раніше, прямі продажі повинні допомогти німецькому холдингу компенсувати надмірно високі витрати (сотні мільйонів євро в рік), викликані необхідністю платити GDS за посередництво. Крім того, придбання послуг Lufthansa безпосередньо (через сайти, сервісні центри або на стійках в аеропортах) буде вигідніше для пасажирів, так як в цьому випадку збір в 16 євро з клієнтів не стягується.

Підвищити ефективність бізнесу за рахунок прямих продажів авіаквитків прагнуть багато авіакомпаній. Однак розробники систем GDS утвреждают, що переважна частина авіаквитків і раніше продається через посередників.