Новости → Новини: Ryanair повертає гроші, а WizzAir переходить до Борисполю
-
Ryanair почала повертати гроші пасажирам скасованих рейсів в Україну
Пасажири Ryanair, чиї рейси авіаперевізник скасував через відмову виходити на український ринок, вже почали отримувати від авіаперевізника повернення грошей, заплачених за квитки.
"О, Ryan вже refund на paypal зробив. Швидко, тільки вчора запросив", - написав користувач форуму Amazi.
Інший учасник конференції повідомив: "Ніяких переговорів більше немає, Ryanair повертає гроші", і опублікував скріншот повідомлення, отриманого від лоу-коста.
У листі ірландський бюджетник шкодує про скасування рейсів і пропонує оформити повернення грошей, який буде проведений протягом 21 дня, або ж безкоштовно переборонювати квитки на рейси з довколишніх аеропортів.
Остання опція може бути актуальною для жителів Львова, оскільки Ryanair виконує польоти польських міст Жешув, Люблін і Краків, розташованих у відносній близькості від Львова.
Наприклад, квитки на скасовані рейси Львів-Станстед можна переоформити на рейси Жешув-Станстед, Люблін-Станстед, Краків-Станстед. В якості альтернативи рейсів Львів-Берлін можуть служити рейси Жешув-Берлін і Краків-Берлін, а альтернативою скасованого маршруту Львів-Ейдховен можуть стати рейси Краків-Ейндховен.
Офіційно про відмову від виходу на український ринок Ryanair заявив 10 липня, назвавши причиною такого рішення нездатність аеропорту Бориспіль дотримуватися угоду, досягнуту в Мінінфраструктури з представниками аеропорту і нинішнім гендиректором підприємства в березні цього року. За кілька днів до цього керівник Борисполя неодноразово заявляв про наявність розбіжностей у переговорах з Ryanair.
Відсутність домовленостей з Борисполем призвело до скасування рейсів Ryanair не тільки з Києва, а й зі Львова, хоча згідно з інформацією міністра інфраструктури, аеропорт Львів встиг підписати базову угоду з лоу-костом.
Відповідно до заявлених раніше планів, Ryanair планував відкрити рейси з Борисполя і Львова у вересні 2017 року. Маршрутна мережа бюджетника на першому етапі повинна була складатися з чотирьох маршрутів з Києва і семи маршрутів зі Львова.
Wizz Air веде переговори про переведення до Борисполя - топ менеджер Жулян
Голова ради директорів аеропорту Жуляни повідомив про можливий відхід лоу-коста Wizz Air в інший київський аеропорт - Бориспіль.
"Коли компанія Wizz Air забирала ноги з Борисполя в 2011 році, вони готові були, що завгодно зробити, аби літати не з Борисполя. У нас не було терміналів, натомість стояв армійський намет, де ми обслуговували пасажирів. Ми там видавали багаж, реєстрували на рейс. і Wizz Air був готовий на це. Потім ми побудували термінал, перони, купу наземної техніки купили, інвестували близько 60 мільйонів доларів. Минуло 6 років, і Wizz Air зараз веде з нами переговори про те, що вони йдуть в " Бориспіль ", - сказав голова ради директорів аеропорту Жуляни
При цьому він не пояснив причину можливого повернення лоу-коста в Бориспіль.
Зараз бюджетник базує в Жулянах два літака А320 і з квітня 2018 роки планує збільшити базується в українській столиці флот до трьох одиниць.
Авіакомпанія експлуатує авіалайнери А320 і А321. Останні не можуть здійснювати рейси з повним комерційним завантаженням в Жуляни через обмеження смуги аеропорту.
Крім цього, в червні Мінінфраструктури знизило базовий збір на обслуговування в аеропорту Бориспіль на 23,5% - з $ 17 до $ 13 і дозволило аеропорту застосовувати знижки до 80% при виставленні рахунків авіакомпаніям на оплату зборів на регулярні рейси як за новими, так і існуючим напрямкам .
В результаті Wizz Air в разі повернення до Борисполя потенційно може отримати менший рівень зборів у порівнянні з Жулянами за умови застосування максимальних знижкових коефіцієнтів. На додаток до цього злітно-посадочні смуги Борисполя можуть приймати більш місткі літаки А321, які Wizz Air в майбутньому могла б задіяти на рейсах з Києва з високим рівнем завантаження.