Новости → Число авіакомпаній з доступом до Wi-Fi на борту зросла на 17%

Сьогодні бездротовий доступ до Інтернету організований на 43% наявних провізних місткостей у 82 авіакомпаній по всьому світу. Протягом 2017 р бездротові мережі Wi-Fi на своїх літаках впровадили 12 перевізників, що на 17% більше в порівнянні з 2016 р Однак до сих пір лише мала частка авіакомпаній пропонує такий рівень даного сервісу, який влаштовував би пасажирів. Про це повідомляє видання MRO Network з посиланням на дані компанії Routehappy, що спеціалізується на випуску IT-рішень для здійснення покупок на борту ВС.
Перше місце по організації бездротового доступу в Інтернет займають авіаперевізники США. Тут обладнання Wi-Fi встановлено на 86% наявних провізних місткостей. За межами США доступ до Wi-Fi організований тільки на 32% наявних провізних місткостей, проте в 2017 році цей показник збільшився на 14% в порівнянні з 2016 р.
Більшість провізних місткостей, оснащених обладнанням Wi-Fi, зосереджено в розпорядженні таких авіакомпаній, як Delta Air Lines, American Airlines та Emirates. Примітно, що тільки три перевізника - Icelandair, Southwest і Virgin Atlantic - пропонують доступ до мережі Wi-Fi на 100% своїх рейсів. І тільки 13 авіакомпаній пропонують Wi-Fi-сервіси на всіх своїх далекомагістральних рейсах тривалістю від 6 ч: Air Europa, Delta, Emirates, Etihad, Eurowings, EVA Air, Iberia, Kuwait, Lufthansa, SAS, Scoot, United і Virgin Atlantic.

Незважаючи на те що кількість оснащених обладнанням Wi-Fi літаків збільшується з кожним роком, якість самих послуг бездротового доступу в Інтернет розрізняється. Компанія Routehappy розділяє сервіс Wi-Fi на три рівні: Basic, Better і Best.

Сервіс рівня Basic в даний час доступний на 27% наявних провізних місткостей по всьому світу, що на 16% менше в порівнянні з 2016 р Сервіс рівня Better доступний на 57% наявних провізних місткостей, тоді як доступ до Wi-Fi рівня Best організований на 16% провізних місткостей, що на 129% більше у порівнянні з результатом попереднього року. З огляду на, що рівень Best - це саме те якість сервісу Wi-Fi, якого очікують пасажири, авіакомпаніям ще є до чого прагнути.

За оцінками фахівців Routehappy, зараз навіть такі невеликі авіакомпанії, як Air Astana, Air Côte d'Ivoire і Air Mauritius, стали пропонувати своїм пасажирам доступ до мереж Wi-Fi.

У той же час вважається, що низькотарифного і регіональні перевізники і раніше неохоче впроваджують доступ до Wi-Fi на своїх рейсах. У регіональних авіакомпаній це пов'язано з тим, що тривалість рейсів невелика, інтерес пасажирів до бездротового Інтернету не такий високий, тому витрати на установку та експлуатацію обладнання можуть не виправдати себе. Що стосується низькотарифних перевізників, то вони, як правило, з обережністю ставляться до будь-яких додаткових витрат, особливо при польотах на коротких маршрутах.

Однак з урахуванням того що супутникові та інші канали зв'язку стають все більш доступними, продуктивність бездротового обладнання зростає, в перспективі частка сервісів Wi-Fi на повітряних судах буде тільки збільшуватися.